Lista

Först och främst vill jag tacka Canonflicka för inspiration men den blir nt riktigt likadan.
Vet nt vad jag ska fota/rita så därför lägger jag upp denna.
Kmr att lägga upp bilder på det jag har gjort varje söndag förhoppningsvis annars blirre lördan elr måndan.
Så det bli tema veckor så denna veckan är temat snö så det kmr nog komma upp andra bilder på snö också :)

Vecka...
  1. Snö
  2. Is
  3. Sol
  4. Vatten
  5. Ljus
  6. Mörker
  7. Sorg
  8. Glädje
  9. Kärlek
  10. Rädsla
  11. Ensamhet
  12. Vänskap
  13. Trygghet
  14. Något betydellsefullt
  15. Något fint
  16. Drömmar
  17. Minnen
  18. Djur
  19. Resor
  20. Det bästa


Kommentarer
nathalie - naxo, bloggen med tips!

haft en bra dag? :)

2012-02-20 @ 20:38:31
URL: http://naxo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SJM

The thing about crazy girls like me is that you'll never get bored because there's some drama or something else fucked up shit to read about

RSS 2.0