Äe 7uk

Usch! äe 7uk idag, äe nt så värst roligt men jag slipper skolan...
Mamma väckte mig imorse typ 6.35 (tror jag??) Jag orka nt öppna ögonen så jag somna om igen, efter en stund kom hon å väckte mig igen men jah hade sä jäkla ont i huvet å mådde illa så jag fick stanna hemma idag..
Jaha, bloggar lite, äe inne fb, kollar gamla bilder lägger upp några skitgamla bilder som jag har tatt..
några äe på mig när jag va inne i "fotomodells" perioden för typ 3-4 år sedan :P
Tänkte kanske gå ut å ta några bilder eftersom det äe så fint ute nu, men det gör jag bara om jag slutar frysa.
Här kommer några bilder från 2005-2010 som jag har tatt elr vart me på                                                           
Längtar tillbax till den tiden man va söt :)
Ne, nu ska jag kolla på TV och rita lite...Nåt tips på vad jag kan göra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SJM

The thing about crazy girls like me is that you'll never get bored because there's some drama or something else fucked up shit to read about

RSS 2.0