Mobil..?Data..?Både och..?Iphone..?

Sitter och funderar.. My sis fick en mobil när hon fyllde 13, och en data när hon va 13 och ett halvt
så nu får ni rösta
Ska jag...
  • Hoppas att jag får en iphone ist för en förmodligen ganska dålig data och en förmodligen ganska dålig mobil??
  • Ta en mobil och en data??
  • Bara en ganska bra data?
  • Elr önska mig en bra mobil, som nt äe en iphone??
Vet liksom nt.. äe lite förvirrad, letar runt bland olika mobiler och försöker leta upp den billigaste iphone 4.
Men nu ska jag äta lite tror jag..

Förresten jag behöver förslag på vad jag kan rita för nåt (som nt äe för svårt)

Ha't gött!

//SJM


Kommentarer
Mamma

Det är nog så Stina att du kommer ev att få min 10 år gamla Nokia, min 8 år gamla dator då är det ju nytt för dej iaf ;)

2012-01-26 @ 20:11:00
Elsa ;)

2012-01-26 @ 20:27:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SJM

The thing about crazy girls like me is that you'll never get bored because there's some drama or something else fucked up shit to read about

RSS 2.0