Yaay!

Hade 46 besökare igår :D förmodligen för att jag la ut länken på fb elr??
Jag e 7k idag oxå :( Buhu!
Har nyss laddat upp 500 bilder från min kamera (Har typ inte rensat den på 5 månader :P )
Tänkte ladda upp några nu :) några av dom andra sparar jag nog tills jag nt har nått annat att ladda upp...
Men jaja, här kmr några bilder som jag har ritat.
Och det här ska föreställa en mager hund/pegasus/:P Venne vad det ska se ut som bara gjorde nåt
Denna bilden var den första jag gjorde med mina nya pennor och skissblock:D
Fick idén från framsidan på blocket
Blocket å pennorna (ser ni nån likhet mellan dom??)
Mufasa (Elins katt) ville visst oxå va med på bild :)
Gillar denna fast ögat till venne om det äe höger elr vänster ser lite weird ut men..
Och munnen och fingret, gjorde denna igår efter det förra inlägget blev klar runt halv 7 på kvällen
P.S Va lite snurrig och orkade nt fixa det (och nej jag hade nt druckit :P va snurrig för att jag va 7k )
Nu ska jag nog va inne lite på fb sen ska jag nog göra en till teckning :D
Mufasa äe lite knäpp nu t.ex han jagar musen på datan, hoppar i socklådan m.m
Gankska gulligt elr hur??
Ha't gött
// SJM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SJM

The thing about crazy girls like me is that you'll never get bored because there's some drama or something else fucked up shit to read about

RSS 2.0